Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 17:12 - Безпомощна любов
Автор: tedito0o0 Категория: Хоби   
Прочетен: 3138 Коментари: 2 Гласове:
1



Безпомощна любов

imageИмало едно време един хубав тропически остров. На този остров отишли на почивка всички чувства и емоции. Прекарвали си времето добре – всеки, според природата си. Тяхната ваканция обаче била прекратена внезапно от предупреждение за върхлитащ ураган. Всички били посъветвани да напуснат острова.

Предупреждението всяло внезапна паника. Всички вкупом се втурнали към спасителните лодки. Дори и повредените лодки били бързо поправени и вкарани в употреба.

Любовта обаче не желаела да бърза. Имала толкова неща за вършене. Но когато черни буреносни облаци надвиснали на острова, тя осъзнала, че е време да го напусне. За нещастие вече нямало нито еднва свободна лодка, в която да се качи. Тя се огледала с надежда.

 

Съзряла Благоденствието да преминава край брега на луксозна яхта. Провикнала се – "Благоденствие, би ли ме взело със себе си на твоята яхта?"

"Не!" – отговорило Благоденствието. "Лодката ми е препълнена с ценни вещи, злато и сребро. Няма място за теб!"

Малко по-късно Суетата преминала на борда на красив кораб. Любовта отново се провикнала: "Суета, ще ми помогнеш ли? Безпомощна съм тук и се нуждая от превоз. Моля те, вземи ме със себе си?"

Суетата отговорила силно "Не, не мога да те взема на борда. Ще ми изцапаш кораба с мръсните си крака!"

Тъгата също преминала след известно време. Отново Любовта помолила за помощ. Без никакъв успех. "Не, не мога да те взема със себе си. Толкова съм тъжна. Искам да съм сама със себе си!"

Когато Щастието преминало няколко минути по-късно, Любовта и него помолила. Но то било толкова щастливо и безгрижно, че изобщо не се оглеждало наоколо и дори не чуло нейния призив.

Любовта станала мрачна и неспокойна! Точно тогава някой извикал: "Ела Любов, аз ще те взема със себе си!" Тя не знаеше на кого дължи това великодушие, но без да се замисли скочил в преминаващата лодка, успокоена, че ще достигне безопасно място.

На слизане от лодката, Любовта срещнала Познанието. Объркана тя попитала: "Познание, знаеш ли кой така щедро ми предложи превоз, когато никой друг не пожела да ми помогне?"

Познанието се усмихнало и казало: "О, това беше Времето!"

"И защо Времето е спряло да ме качи и отведе на безопасно място?" – учудила се Любовта.

Познанието се усмиха и с дълбока мъдрост отговорило: "Защото само Времето знае истинското ти величие и на какво си способна! Само Любовта може да донесе мир и безкрайно щастие на света!"

Това, което трябва да запомним всички е, че когато просперираме, Ние пренебрегваме Любовта. Когато се чувстваме значими, Ние забравяме за Любовта. Дори в щастие и тъга не се сещаме за нея! Само с времето, Ние осъзнаваме важността на Любовта! Но защо трябва да чакаме толкова дълго? Защо не направим Любовта част от живота си още днес?




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - Теди написа:
09.04.2013 09:41
"Но защо трябва да чакаме толкова дълго? Защо не направим Любовта част от живота си още днес?"
Това е невъзможно пожелание. Да обичаш ближния си се възпитава от най-ранно детство. И пак не е сигурно, дали ще има успех. Има качества, които са вродени. Виж, да сме милосърдни, може и от днес, но има голяма разлика между милосърдие и любов. Който сгреши и ги смеси, може да стане роб за цял живот. Да, можеш да се влюбиш на мига, но това е доста рядко явление. Нещо като шестица от тотото. Особено ако говорим за онази, голямата любов, която ни осенява веднъж в живота, с която, за съжаление, в повечето случай се разминаваме и "харчим" чувствата си надребно...

цитирай
2. tedito0o0 - Точно
14.04.2013 20:52
Точно това е, че само Времето може да разбере Любовта, защото хората не я разбират те само могат да обичат или да я чувстват по точно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tedito0o0
Категория: Хоби
Прочетен: 65169
Постинги: 14
Коментари: 6
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031